Zwroty i reklamacje
Zwrotu przedmiotów zakupionych w sklepie internetowym klient indywidualny może dokonać w terminie 14 dni od dnia ich dostarczenia. Zwrot dokonywany jest na koszt klienta.
Zwracane przedmioty powinny zostać bezpiecznie zapakowane, tak aby dotarły do nas w nienaruszonym stanie.
Usługi lub przedmioty, których cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad czym przedsiębiorca nie ma kontroli, a które mogą wystąpić przed upływem terminu na odstąpienie od umowy – na przykład produkty inwestycyjne, takie jak: sztabki złota, złote monety kolekcjonerskie, srebro, platyna nie podlegają zwrotowi (zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta – art. 38).
Reklamacje
W celu rozpatrzenia reklamacji przedmiotów zakupionych wysyłkowo poprzez sklep internetowy, prosimy o dostarczenie ich na adres naszej firmy. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od daty jej dostarczenia do naszej siedziby.